Moment captured by Marius Mariș |
www.the-workaholi.com | www.komiti.media

Lector: Prof. univ. dr. Răzvan NISTOR, Conf. univ. dr. Vincențiu – Andrei VEREȘ, Conf. univ. dr. Cătălin AFRĂSINEI, Conf. univ. dr. Radu NECHITA, Conf. univ. dr. Ovidiu BORDEAN, Lect. univ. dr. Romana – Emilia CRAMARENCO,

Data de începere curs: 25.05.2021

Cursul își propune dezvoltarea competențelor antreprenoriale.

 

Ediția VI

Durata cursului: 25.05.2021-03.07.2021

Data evaluării: 22.11.2021

Taxă curs: 800 lei

(se acordă o reducere de 50% pentru personalul UBB)

Număr de ore 60, din care 15 pregătire teoretică și 45 pregătire practică

  • furnizorul de formare este UBB – cu autorizația nr. 002436 din 30.04.2020

Ediția V – 16.09.2021 – 23.10.2022

Ediția IV – 23.10.2020- 03.02.2021

Ediția III – 15.10.2020- 19.12.2020

Ediția II – 25.05.2021-03.07.2021

Ediția I – 25.05.2021-03.07.2021

Activitatea antreprenorială. De la ideea de afacere la oportunitatea de afacere

1 Remunerația antreprenorului
2 Forme ale activității antreprenoriale
3 Analiza factorilor interni (care țin de întreprinzător) și a factorilor externi (care țin de societate, de regulile formale și informale în vigoare).
4 Reflecție asupra posibilităților de influențare a lor.
5 Prezentarea situației României și analiza percepției întreprinzătorilor români despre mediul de afaceri românesc.
1. Identificarea oportunității și generarea ideii de afacere;
2. Dezvoltarea/detalierea conceptului afacerii;
3. Estimarea resurselor necesare;
4. Obținerea resurselor necesare;
5. Implementarea și conducerea afacerii;
6. Recoltarea beneficiilor.
7. Prezentarea unor metode de identificare sau generare de idei de afaceri;
8. Prezentarea elementelor necesare pentru transformarea ideii în oportunitate de afacere
1. Constituirea unei firme noi și începerea activității „de la zero”;
2. Cumpărarea unei afaceri deja în funcțiune;
3. Inițierea unei afaceri în regim franciză.

Planul de afacere

1. Învățarea procesului de planificare în management.
2. Importanța stabilirii obiectivelor.
3. Prezentarea legăturii dintre planificare și plan de afaceri.
4. Firma ca sistem deschis.
5. Grupuri de interese. Intrări, procese, ieșiri.
6. Grupuri de interese, momentele utilizării planului de afaceri, ghiduri realizare plan de afaceri
1. Testarea afacerii, pragul de rentabilitate, cheltuieli fixe, cheltuieli variabile, venituri
2. Bugetarea clasică.
3. Metoda ABC
4. Planul de marketing, piață, segment, volum piață.
5. Strategie de marketing, mix de marketing
6. Obiective SMART.
7. Plan implementare.
8. Proiect, activități, resurse, responsabili